مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-06سياسي

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند


سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، گفت: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا حیدری سرپرست فرماندار پاوه امروز در مراسم تجلیل و قدردانی از دهیاران بخش مرکزی و باینگان این شهرستان به مناسبت روز دهیاری ها و شهرداری ها با اشاره به وظیفه خطیر دهیاران به به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستاها، اظهار کرد: دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند.

وی قدردان زحمات شبانه روزی دهیاران برای تغییر چهره روستا ها به سمت نشاط و پویایی شد و افزود: مدیران دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادهای شهرستان برای به ثمر رساندن این امر مهم ملزم به همکاری با دهیاران هستند.

فرماندار پاوه با اشاره به رفع مشکلات اداری، معیشتی و بیمه دهیاران بر حفظ جایگاه دهیاران تأکید کرد.

محمدهادی زامیاد، بخشدار مرکزی پاوه نیز در ادامه این مراسم با اشاره به فعالیت 26 دهیار در دو بخش باینگان و مرکزی افزود: طی سال گذشته و چهار ماهه سپری شده از سال جاری، 25 طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای دو بخش مرکزی و باینگان با بیش از 5 میلیارد تومان اجرا شده است که 3 میلیارد و 500 میلیون تومان آن اعتبارات دولتی و یک میلیارد و 500 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند

دهیاران سربازان خط مقدم عرصه عمران و آبادانی روستاها هستند