مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-25اقتصادي

تأکید رییس دادگستری تهران بر همکاری بانک ملی با شرکت های دانش بنیان


رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت همکاری بانک مرکزی در تخصیص و تأمین ارز مورد نیاز شرکت های دانش بنیان برای واردات مواد اولیه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، نشست ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با محوریت حمایت حقوقی و قضایی از شرکت های دانش بنیان در محل پارک فناوری پردیس و با حضور مدیران شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

  علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران ضمن استماع مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان از لسان مدیران و متصدیان این شرکت ها، بر ضرورت همکاری حداکثری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت کار به منظور تسهیل و تسریع در روند ثبت شرکت ها و موسسات دانش بنیان تاکید کرد و گفت: استفاده از محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان در اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب مجلس شورای اسلامی باید به عنوان یک ضرورت در دستور کار همگان قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان تهران با یادآوری اهمیت مبارزه جدی با قاچاق محصولات دانش بنیان و ضرورت همکاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا، گمرکات، ضابطین دادگستری و دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور اظهار کرد: جلوگیری از ثبت سفارش واردات محصولات دانش بنیان خارجی که مشابه آن ها در حد نیاز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس دادگستری تهران بر همکاری بانک ملی با شرکت های دانش بنیان

تأکید رییس دادگستری تهران بر همکاری بانک ملی با شرکت های دانش بنیان