مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-04سياسي

رسالت «حوزه هنری» تربیت نیروی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری است


رسالت حوزه هنری تربیت نیروی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا امامقلی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه تربیت نیروی هنرمند متخصص و ایجاد اشتغال پایدار بین حوزه هنری استان قزوین و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین که ظهر امروز در سالن جلسات حوزه هنری برگزار شد، رسالت حوزه هنری را تربیت نیروی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری برشمرد و اظهار کرد: حوزه هنری استان قزوین با انعقاد این تفاهم نامه، نسبت به آموزش و تربیت نیروی توانمند هنری در حوزه سینما و در مقطع کاردانی در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: پیوند میان عرصه آموزش و دانشگاه منجر به تحصیلات آکادمیک هنرمندان و رشد و توسعه آنان در فضای علمی و تجربی خواهد شد.

رییس حوزه هنری استان قزوین خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه با هدف ایجاد زمینه اشتغال فارغ التحصیلان رشته سینما، ارائه هر چه مطلوب خدمات آموزشی در مقطع کاردانی و احراز صلاحیت های قانونی و اختصاصی دانشجویان به امضا رسیده است.

این مسوول عنوان کرد: اشتغالزایی پایدار برای علاقمندان به رشته سینما و ارائه مدرک معتبر توسط جهاد دانشگاهی از افق های ترسیم شده در این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت «حوزه هنری» تربیت نیروی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری است

رسالت «حوزه هنری» تربیت نیروی توانمند در عرصه های فرهنگی و هنری است