مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 19:552023-06-23سياسي

آخرین وضعیت از سرگیری «عمره مفرده» / پاسخ منفی به درخواست عربستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در نشست با گروه خبری اعزامی به حج 1402 با تشریح اقدامات صورت گرفته در عملیات حج امسال، - آخرین وضعیت از سرگیری عمره مفرده / پاسخ منفی به درخواست عربستان نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تشریح اقداماتی که برای عملیات حج 1402 صورت گرفته است، از پیگیری ها در داخل و عربستان برای تعیین تکلیف از سرگیری عمره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در نشست با گروه خبری اعزامی به حج 1402 با تشریح اقدامات صورت گرفته در عملیات حج امسال، به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

نماینده، ولی فقیه درپاسخ به پرسشی درباره علل ایجاد برخی مشکلات برای زائران حج امسال گفت: وقتی کشوری می خواهد میزبان جمع زیادی از زائران کشور های مختلف باشد باید نظر جمعی را در نیاز ها و برنامه ها در نظر بگیرد، اما مشکل این است که عربستان بدون مشورت گرفتن از کشور های دیگر در مورد حج تصمیم می گیرد.

وی با بیان این که اولویت بعثه مقام معظم رهبری اعزام زائران است و به همین خاطر امسال تعداد عوامل اجرایی در همه بخش ها کاهش یافت، گفت: زائران ثبت نام شده سال ها در نوبت اعزام هستند و تلاش شده است با کاهش عوامل اجرایی زمینه اعزام زائران بیشتری فراهم گردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت از سرگیری «عمره مفرده» / پاسخ منفی به درخواست عربستان

آخرین وضعیت از سرگیری «عمره مفرده» / پاسخ منفی به درخواست عربستان