مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-01سياسي

پرهیز از حاشیه اولویت اصلی استانداری کرمانشاه برای خدمت به مردم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان نیازمند کار جهادی و عالمانه است، گفت: پرهیز از حاشیه اولویت اصلی استانداری کرمانشاه برای خدمت به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری سه ساعته با اصحاب رسانه که با حضور معاونین استاندار کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رویکردهای مختلفی از سوی افراد مختلف برای پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه وجود دارد اما رویکرد مدیریت ارشد استان استفاده از ظرفیت های موجود برای پیشبرد امور است.

وی افزود: به عنوان مثال دفاع مقدس را به 2 صورت می توان به آن پرداخت که صورت اول پرداختن به سختی ها و دردها و رنج های مردم استان است اما صورت دوم آن پرداختن به ایستادگی و مقاومت مردم این دیار در مقابل دشمنان است که اجازه ندادند وجبی از خاک این سرزمین توسط دشمن تصرف شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به انتقاد موجود برای انتصاب مدیران دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: باور ما بر این است که کرمانشاه باید به دست کرمانشاهیان اداره شود زیرا این مردم استان هستند که دلسوزتر از سایر افراد هستند اما در مجموع باید گفت که به صورت کلی روند تغییر مدیران در کشور کند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از حاشیه اولویت اصلی استانداری کرمانشاه برای خدمت به مردم

پرهیز از حاشیه اولویت اصلی استانداری کرمانشاه برای خدمت به مردم