مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:522023-07-10سياسي

لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح به کجا رسید؟


روز گذشته سید علی آقازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر از تصویب لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح در کمیسیون امنیت ملی داد.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: به گفته سیدعلی آقازاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح بزودی در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

22 خرداد سال گذشته بود که سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح خبر داد و گفت که پیشنهاداتی بر اساس نظرات دستگاه های ذی ربط در نشست عنوان و نمایندگان با اصلاح قانون مذکور موافقت کردند و لایحه برای طی مسیر قانونی به صحن مجلس ارسال شد.

در جزییات این لایحه که هم اکنون منتظر بررسی در صحن مجلس است، تشریح شده که نیروهای مسلح چه زمانی می توانند دست به اسلحه شوند.

( جزییات کامل این لایحه را اینجا بخوانید) مطالبه 18 هزار امضایی برای حمایت از اصلاح قانون بکارگیری سلاح در نیروهای مسلح ماجرای اصلاح قانون بکارگیری سلاح به نیمه دوم بهمن ماه سال 1400 بر می گردد زمانی که یکی از اراذل و اوباش در شیراز به مامور پلیس فراجا حمله می کنند و سروان علی اکبر رنجبر را به شهادت می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح به کجا رسید؟

لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح به کجا رسید؟