مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12ورزشي

اروندان خرمشهر؛ حلقه مفقوده توسعه فوتبال آبادان


در صورتی که منابع لازم از مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت به کار گرفته شود، شهرهای آبادان و خرمشهر می تواننند صاحب دو ورزشگاه مدرن باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دایلی در یاداشتی نوشت؛ کمتر از یک دهه از افتتاح ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر می گذرد، ورزشگاهی که تنها سه بار از فینال جام حذفی میزبانی کرد و در سه سه سال پیاپی نیز میزبان مسابقات تیم منحل شده کارون اروند خرمشهر بود.

پس از انتقال دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور به دیگر شهرها و انحلال باشگاه کارون خرمشهر، این باشگاه به سرعت به سمت استهلاک پیش رفت و پس از مدتی کوتاه به دلیل شانه خالی کردن نهادهای متولی از مسئولیت نگهداری این ورزشگاه اهدایی از سوی حوزه نفت، چهره ای درمانده، مستهلک و بیقوله وار به خود گرفت، وجهه ای که هر ایرانی را به دلیل مشاهده نابودی سرمایه های ملی، دچار استیصال می کرد.

اما 15 کیلومتر آنطرف تر، تیمی در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد که اتفاقا در چند سال اخیر، با مشکلات عدیده ای برای میزبانی از مسابقات خود مواجه است .

هر ساله شرکت پالایش نفت آبادان به عنوان متولی اماکن ورزشی حوزه نفت در این شهرستان، هزینه های فراوانی را برای اصلاح، بهسازی و بازسازی ان صورت می دهد، هزینه هایی که تنها به عنوان مسکن این ورزشگاه کهنسال 70 سال مورد است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروندان خرمشهر؛ حلقه مفقوده توسعه فوتبال آبادان

اروندان خرمشهر؛ حلقه مفقوده توسعه فوتبال آبادان