مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12اقتصادي

رویای 20 ساله خرمدره ای ها که هنوز تعبیر نشده است


به جد پیگیر حل مشکلات زمین های اصناف خرم دره هستیم.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: به جد پیگیر حل مشکلات زمین های اصناف خرم دره هستیم.

فیاض محبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به موضوع زمین های اصناف خرم دره، اظهار کرد: زمین های تعاونی اصناف یک مشکل 20 ساله است که مردم شهرستان را رنج می دهد.

وی با بیان اینکه 20 سال پیش یک زمین 30 هکتاری خریداری و به متقاضیان واگذار شده است، ادامه داد: 1200 نفر زمین های اصناف را به امید خانه دار شدن خریداری کرده اند.

فرماندار خرم دره با یادآوری اینکه حل مشکل زمین های اصناف در جلسات متعدد استانی و شهرستانی پیگیری شده است، افزود: هر اقدامی شهرستانی که در این حوزه لازم باشد، انجام شده است.

محبی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اصلی این زمین ها این است که خارج از محدوده قرار دارند، تصریح کرد: بررسی این موضوع در کمیسیون ماده پنج قرار دارد.

این مسئول با توضیح اینکه برای آن که زمینی داخل محدوده قرار گیرد به نظر کمیسیون ماده پنج نیاز دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مسائل مربوط به این زمین ها مسائل حقوقی است به جد پیگیر اخذ نظر مساعد دستگاه های نظارتی برای حل مشکلات زمین های اصناف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 81 چند نفر به نمایندگی از شرکت تعاونی اصناف و بازاریان خرم دره گرد هم می آیند و یک زمین 30


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای 20 ساله خرمدره ای ها که هنوز تعبیر نشده است

رویای 20 ساله خرمدره ای ها که هنوز تعبیر نشده است