مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-16سياسي

چمران: تهران گوشت قربانی شهرهای اطراف نشود


رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران را به گوشت قربانی تبدیل کرده و به شهرهای اطراف دادند، گفت: مرتضی گرد روستایی از بخش آفتاب است که به منطقه 19 چسبیده و دیگر فضایی وجود ندارد و قیام دشت هم به میدان بسیج چسبیده و جای توسعه ندارد.

- رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران را به گوشت قربانی تبدیل کرده و به شهرهای اطراف دادند، گفت: مرتضی گرد روستایی از بخش آفتاب است که به منطقه 19 چسبیده و دیگر فضایی وجود ندارد و قیام دشت هم به میدان بسیج چسبیده و جای توسعه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد دستور جلسه امروز شورای شهر گفت: قرار است گزارش حوزه حمل و نقل شهرداری ارائه شود و آخرین برنامه های اجرا شده در این حوزه توسط معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارائه می شود.

وی با بیان اینکه طرحی در خصوص بافت فرسوده به شورا آمد که بررسی های زیادی روی آن انجام شد، اظهار کرد: براساس این طرح برای تشویق بیشتر در بافت فرسوده تغییراتی ایجاد خواهد شد؛ به طوریکه در گذشته وقتی 150 متر تجمیع می شد مالکان 80 درصد جایزه دریافت می کردند که به 120 متر تقلیل پیدا کرد و اختصاص 100 درصد تخفیف به تجمیع واحدهای 200 متری نیز به 150 متر رسید تا تعداد بیشتری از واحدها با هم تجمیع شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: تهران گوشت قربانی شهرهای اطراف نشود

چمران: تهران گوشت قربانی شهرهای اطراف نشود