مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-20اجتماعي

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور البرز در مراسم شیرخوارگان حسینی


رییس پلیس راهور استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه به منظور برگزاری باشکوه مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور حداکثری کارکنان خبر داد.

- سرهنگ حمدالله رحمتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر از اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه به منظور برگزاری باشکوه مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور حداکثری کارکنان خبر داد و افزود: پلیس راهور استان ضمن پوشش ترافیکی معابر منتهی به مراسم در مهدیه کرج، مصلاها و مساجد جامع استان و سایر محل های برگزاری در سطح شهرستان ها در صورت لزوم اقدام به اعمال محدودیت های مقطعی تردد خواهد نمود.

وی افزود: از ساعت ابتدایی فردا جمعه 30 تیر ماه تا پایان مراسم عوامل پلیس راهور به صورت ویژه محل های برگزاری مراسم را تحت پوشش ترافیکی قرار داده تا تردد و عبور و مرور شهروندان و مراجعین تسهیل گردد.

رییس پلیس راهور استان البرز با اشاره به اینکه پلیس راهور همه تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و ارائه خدمات به عزاداران عزیز خواهد کرد، تصریح کرد: به رانندگان توصیه می شود در حوالی محل های برگزاری مراسم با توجه به تردد عابرین خصوصاً مادران به همراه فرزندان خردسال، با سرعت مطمئنه تردد نمایند همچنین از توقف در محل های ممنوع خودداری نموده و به جهت پارک خودروها در حاشیه معابر در محل های تعیین شده اقدام و با پلیس راهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور البرز در مراسم شیرخوارگان حسینی

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور البرز در مراسم شیرخوارگان حسینی