مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-05سياسي

نور خطی LED چیست؟


نور خطی LED چیست؟چراغ لاینر خطی عبارتی است که اغلب در حوزه طراحی داخلی تجاری می شنویم، اما دقیقا به چه معناست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید.

- چراغ لاینر خطی عبارتی است که اغلب در حوزه طراحی داخلی تجاری می شنویم، اما دقیقا به چه معناست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ با ما همراه باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الی نور، این متن قصد دارد تا نورپردازی خطی LED تجاری را معروف زدایی کند و به شما بینشی در مورد نحوه و مکان استفاده از آن بدهد تا دفاتر عالی را بدون زحمت به دفاتر استثنایی تبدیل کنید! روشنایی نور خطی LED چیست؟ ابتدا اجازه دهید در مورد LED ها صحبت کنیم.

یک LED مخفف Light Emitting Diode است که یک منبع نور با ماندگاری بسیار کارآمد است که از یک نیمه هادی برای تبدیل الکتریسیته به نور استفاده می کند.

هنگامی که ولتاژ مناسبی به لیدها اعمال می شود، الکترون ها می توانند با حفره های الکترونی درون دستگاه ترکیب شوند و انرژی را به شکل فوتون (نور) آزاد کنند.

رنگ نور توسط نوار انرژی نیمه هادی تعیین می شود.

پیدایش LED در اوایل سال 1962 ظاهر شد و به عنوان اجزای کاربردی در وسایل الکتریکی مانند چراغ های هشدار استفاده می شد.

ال ای دی های اولیه به نور مادون قرمز کم شدت محدود می شدند، مانند آن هایی که هنوز در کنترل های از راه دور استفاده می شوند و آیا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور خطی LED چیست؟

نور خطی LED چیست؟