مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-23سياسي

مجتمع فرهنگی قرآنی بندر دیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر گفت: ساختمان مجتمع بزرگ فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیمه کاره رها شده است.

- به گزارش، حجت الاسلام سیدمحمدجواد جعفری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بندر دیر، با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تبلیغ در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی افزود: دشمن در سال های اخیر از طریق تبلیغ جای جنایتکار با شهید و تروریست با آزادیخواه را عوض کرده و ایران اسلامی را که حامی آزادی خواهان است به عنوان تروریست معرفی می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیر با بیان اینکه رسالت این نهاد بیان و تبلیغ اسلام ناب محمدی است، بیان داشت: ایستادگی ده ها ساله جمهوری اسلامی در برابر کفر جهانی مرهون همین تبلیغی است که در کشور ما رخ داد و برای آن 300 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات پرتعدادترین تشکل های دینی و قرآنی را دارا است، ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی دارای 180 تشکل دینی و 28 مرکز قرآنی فعال است و با زیرمجموعه های خود به صورت نیمه دولتی و مردمی اداره می شود.

جعفری با اشاره به وجود 10 خانه عالم در سطح شهرستان دیر، گفت: پنج قطعه زمین نیز برای احداث خانه عالم در روستاهای کُناری، وحدت آباد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی قرآنی بندر دیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مجتمع فرهنگی قرآنی بندر دیر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد