مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-28اقتصادي

اعلام فرآیند دریافت مجوزهای کسب و کار از درگاه ملی مجوزها


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران فرآیند غیرحضوری ارائه اطلاعات و مدارک، دریافت استعلامات و اخذ مجوز کسب و کار از درگاه ملی مجوزها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، سید اسماعیل هاشمی با اشاره به مهمترین کارکردهای درگاه ملی مجوزهای کسب و کار کشور اظهار کرد: درگاه ملی مجوزها برای همه کسب و کارها، شرایط، مدارک، زمان و هزینه صدور مجوز را اعلام کرده و به طور کاملا غیرحضوری درخواست مجوز را ثبت و اطلاعات اولیه را از متقاضی می گیرد.

وی ادامه داد: این درگاه سپس متقاضی را هدایت می کند تا از درگاه صادرکننده مجوز، فایل مجوز را به صورت غیرحضوری، طی زمان اعلامی دریافت کند؛ درگاه ملی مجوزها بر اساس ماده هفت قانون اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی مصوب 1387 و اصلاحات بعدی آن، طراحی و راه اندازی شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با بیان اینکه اخذ استعلام برخط و شبانه روزی از مجوزهای صادر شده با استفاده از شناسه یکتا (QRCODE) امکان پذیر است، گفت: با الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوزها، همه امضاها از مجوزهای کسب وکار حذف خواهد شد.

هاشمی عنوان کرد: مهمترین کارکردها و خدمات درگاه ملی مجوزها  معرفی مرجع اصلی صادرکننده مجوز کسب و کار، ثبت درخواست متقاضیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فرآیند دریافت مجوزهای کسب و کار از درگاه ملی مجوزها

اعلام فرآیند دریافت مجوزهای کسب و کار از درگاه ملی مجوزها