مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-28اقتصادي

مرز شوشمی دارای سالن پایانه مسافری می شود


️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: مرز شوشمی در اینده نزدیک دارای سالن پایانه مسافری می شود.

- فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اتمام عملیات توسعه سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی با حضور محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و مقامات ارشد استانی و عراقی این مرز بازگشایی و تردد مسافران ایرانی و خارجی از این پایانه مرزی آغاز شد.

️وی افزود: پایانه مرزی شوشمی دومین مرز قدیمی استان محسوب می شود و رونق آن از اهمیت فراوانی برای استان برخوردار است و برای آماده سازی سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی 25 هزار متر مکعب خاک برداری در زمینی با محیط سخت و سنگی از سه دستگاه بیل مکانیکی چکش دار، 2 دستگاه لودر و یک دستگاه بلدوزر سنگین و نیز هفت دستگاه کامیون برای حمل و تخلیه استفاده شده که با اتمام عملیات خاک برداری 2 هزار متر مربع فضای سایت موقت توسعه می یابد.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: 250 متر دیوار بتنی پیش ساخته، 250 تن آسفالت در محور شوشمی و 250 تن آسفالت برای محوطه سازی سایت موقت مسافری پایانه شوشمی مورد استفاده قرار گرفته است.

کرمی با اشاره به دیگر اقدامات زیرساختی پایانه مرزی شوشمی، گفت: برای ایجاد پایانه مسافری دو برنامه داریم که در برنامه بلندمدت ایجاد یک سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز شوشمی دارای سالن پایانه مسافری می شود

مرز شوشمی دارای سالن پایانه مسافری می شود