مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-22سياسي

ثبت نام 4803 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تالش


سرپرست فرمانداری تالش بر لزوم اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق اهداف دولت در نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: 4803 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرامرز مرجانی بعدازظهر پنجشنبه در نخستین جلسه سال جاری شورای مسکن در این شهرستان اظهار کرد: 4803 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد 607 پرونده تأیید نهایی شده است.

وی بر لزوم اهتمام جدی دستگاه های اجرایی شهرستان برای تحقق اهداف دولت در نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 94 نفر و تشکیل 55 پرونده در این شهرستان صورت گرفته است.

مرجانی ادامه داد: در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای خانوارهایی که فرزند سوم بعد از 24 آبان 1400 متولد شده است جهت واگذاری زمین رایگان به خانوارها، 94 نفر در سامانه ثبت نام و 55 پرونده تشکیل شده است که در مرحله پالایش می باشد.

مرجانی با اشاره به مصوبات شورای عالی مسکن و دستورات رییس جمهور در این خصوص اضافه کرد: نهضت ملی مسکن از طرح های مهم دولت به شمار می آید لذا برای تحقق اهداف این طرح در شهرستان همه باید پای کار باشند.

سرپرست فرمانداری تالش تاکید کرد: با توجه به ثبت درخواست های مردمی در طرح نهضت ملی مسکن، ضروری است دستگاه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 4803 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تالش

ثبت نام 4803 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در تالش