مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-17سياسي

رییس جمهور: 5000 واحد اقتصادی راکد یا نیمه تعطیل کشور فعال شدند


سید ابراهیم رییسی در جشن احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 5000 واحد اقتصادی راکد که در سطح کشور که یا نیمه تعطیل بود فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ابراهیم رییسی در جشن احیاء واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  5000 واحد اقتصادی که راکت یا نیمه تعطیل بود فعال شده است و باید از کسانی که در احیای آن از جمله ستاد اجرایی نقش داشته اند تجلیل کنیم.

رییسی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات کنونی با احیای واحدهای تولیدی که طی دهه اخیر غیرفعال یا نیمه فعال شده اند برطرف می شود، تأکید کرد: واحدهای دیگری نیز که در دهه گذشته به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده اند احیا شود.

رییس جمهور ادامه داد: رشد تولید ماموریت همه ماست و کار مشترکی است که همه ما باید آن را انجام دهیم تا کشور به کارنامه درخشانی در رشد تولید برسد، این کار شدن است، کشور ما مردان و زنان مصمم دارد، کشور ما دارای ثروت ها و مزیت های بسیاری است که این کار در آن کاملاً امکان پذیر است.

رییسی با بیان اینکه  نمی شود نشد مگر می شود این کار را کرد این ها در فرهنگ ما جایی ندارد   ما یقین داریم که به دست توانای شما و با عنایت و لطف حضرت حق بسیاری از مشکلات حل شده و خواهد شد و گشایش های بسیاری نیز ایجاد شده است در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: 5000 واحد اقتصادی راکد یا نیمه تعطیل کشور فعال شدند

رییس جمهور: 5000 واحد اقتصادی راکد یا نیمه تعطیل کشور فعال شدند