مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-25اقتصادي

وزارت کار حامی مشاغل خانگی مد و لباس شد


معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه ریزی برای حمایت از مشاغل خانگی حوزه مد و لباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چهل و هشتمین نشست از سلسله نشست های کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد.

محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت : وظیفه ما این است که از همه مشاغل حمایت کنیم.

اما مشاغلی که مستقیم از فرهنگ ایرانی اسلامی نشأت گرفته و یا سبب توسعه اشتغال پایدار و خانگی اقشار جامعه به ویژه بانوان هنرمند و توانمند می شوند را به صورت ویژه حمایت می کنیم.

وی افزود: یکی از اقدامات این عرصه اعطای تسهیلات دولتی با سود ناچیز برای افرادی است که به صورت پشتیبان تا 40 نفر از افراد دارای مجوز مشاغل خانگی را تحت پوشش قرار می دهند.

به گفته کریمی بیرانوند در این تفاهم نامه نیز همین موضوع ذکر شده که کارگروه ساماندهی مد و لباس به عنوان نهاد تخصصی این عرصه وظیفه تشخیص صلاحیت این افراد را برعهده گرفته و با تقدیم معرفی نامه، آنان را برای دریافت این تسهیلات به دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت کار حامی مشاغل خانگی مد و لباس شد

وزارت کار حامی مشاغل خانگی مد و لباس شد