مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-28سياسي

دشمن قصد دارد به طور مستقیم در انتخابات تاثیر بگذارد


دشمن قصد دارد با زمینه سازی و شبکه سازی، تأثیرگذاری خود را به طور مستقیم در انتخابات بگذارد و به شکل غیرمستقیم تداوم بخش فتنه های گذشته باشد.

- وزیر اطلاعات گفت: دشمن قصد دارد با زمینه سازی و شبکه سازی، تأثیرگذاری خود را به طور مستقیم در انتخابات بگذارد و به شکل غیرمستقیم تداوم بخش فتنه های گذشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه در سازمان بازرسی کل کشور، گفت: شخصیت های بزرگی در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند که وجود و حضورشان سرمایه هایی برای پیشرفت و توسعه کشور بود و در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشتند و به برکت وعده الهی که می فرمایند عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ، ناظر و حامی این نظام مقدس و بیمه گران نظام هستند.

وزیر اطلاعات با گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: هفته عدالت، هفته ای است که می تواند زمینه ساز هم فکری، خلاقیت و نواندیشی بیشتر باشد و مجاهدت واقعی این است که همکاری و تفاهم در همه سطوح نظام پیاده شود.

خطیب ابراز امیدواری کرد که در این فرجه زمانی و شرایط حاکم و وضعیت جهانی در جهت فراگیری جبهه انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم افزایی و مشارکت موفقی حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن قصد دارد به طور مستقیم در انتخابات تاثیر بگذارد

دشمن قصد دارد به طور مستقیم در انتخابات تاثیر بگذارد