مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-05بين الملل

گروه های مقاومت فلسطین پیروزی در جنین را تبریک گفتند


گروه های مقاومت با تبریک پیروزی به دست آمده در شهر و اردوگاه جنین در برابر دشمن صهیونیستی، اعلام کردند که طرح های دشمن صهیونیستی در این منطقه ناکام ماند و دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و خسارات گسترده ای را متحمل شد.

- گروه های مقاومت با تبریک پیروزی به دست آمده در شهر و اردوگاه جنین در برابر دشمن صهیونیستی، اعلام کردند که طرح های دشمن صهیونیستی در این منطقه ناکام ماند و دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و خسارات گسترده ای را متحمل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، تیپ جنین وابسته به گردان های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک پیروزی به دست آمده در جنین در برابر دشمن اسراییلی تاکید کرد که مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین شگفت انگیزترین حماسه ها، قهرمانی ها و فداکاری ها را رقم زد و دشمن خسارات گسترده ای را در تمامی سطوح متحمل شد.

تیپ جنین اعلام کرد، این پیروزی را به مردم مقاوم مان در اردوگاه جنین و اطراف آن و تمامی شهرهایی که مردم ما در آنها سکونت دارند، تبریک می گوییم، آنها ثابت کردند که خاستگاه جدی جهادگران هستند، ما به خانواده های شهدا، زخمی ها و اسرا نیز بابت فداکاری های بزرگی که در این نبرد داشتند، تبریک می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت فلسطین پیروزی در جنین را تبریک گفتند

گروه های مقاومت فلسطین پیروزی در جنین را تبریک گفتند