مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-10سياسي

راهکاری برای حل مشکل شلوغی دفاتر خدمات قضایی


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توانسته برخی از چالش ها در قوه قضاییه را برطرف کند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

- رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توانسته برخی از چالش ها در قوه قضاییه را برطرف کند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در همایش سالانه نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور، اظهار کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان بخش خصوصی همکار قوه قضاییه توانسته است برخی از چالش ها در قوه قضاییه را برطرف کند، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

کاظمی فرد با بیان اینکه توجه به رضایت مردم اولویت است، گفت: مهم است که در نتیجه کار، مردم رضایتمند هستند یا خیر؛ اصل موضوع این است که دفاتر برای حل مشکلات مردم فعالیت کنند و اگر منجر به حل مشکلات مردم نشود، رسالت خود را انجام نداده ایم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی دفاتر به خصوص در شهرهای بزرگ، شلوغی دفاتر آنهاست که برای حل این مشکلات آزمون جذب دفاتر را برگزار کردیم و امسال این مشکل شلوغی را حل خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای حل مشکل شلوغی دفاتر خدمات قضایی

راهکاری برای حل مشکل شلوغی دفاتر خدمات قضایی