مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:252023-07-04سياسي

ضرورت بازخوانی خطبه غدیر در همه روزهای سال


امام جمعه حاجی آباد شهرستان مرزی زیرکوه گفت: همان طور که در طول سال زیارت عاشورا را می خوانیم و منحصر به ماه محرم نیست باید در همه روزهای سال نیز خطبه غدیر را بازخوانی کنیم تا به اهمیت آن بیش از پیش واقف شویم.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن صباغیان، امام جمعه حاجی آباد شهرستان مرزی زیرکوه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان اظهارداشت: واقعه غدیر برای همگان فصل الخطاب است چرا که ما هر چه داریم و نداریم از این واقعه در 18 ذی الحجه سال 10 هجری قمری ست.

وی غدیر را مصداق و کلید ارزش های الهی برای جامعه بشری دانست گفت: همان طور که می دانیم توحید حقیقی در ادیان مختلف الهی از ولایت و معرفت در این زمینه می گذرد.

به گفته وی عبودیت حقیقی با غدیر معنی می شود و درکتب آسمانی نیز بعد از توحید و یگانگی کردگار عالم به نبوت و امامت پرداخته شده که نشان از اهمیت این موضوع مهم دارد.

امام جمعه حاجی آباد زیرکوه با بیان این که امامت و ولایت بعد از توحید در قله دین قرار گرفته است افزود: اهمیت غدیر بس عظیم و مهم است چرا که واکاوی در تاریخ بشریت و اسلام حکایت از این دارد که اسلام و بشریت به واسطه انحراف از غدیر دچار انحراف شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صباغیان تصریح کرد: برای این که بشریت و اسلام به راه صلاح و درست بازگردد راهش این است که به غدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازخوانی خطبه غدیر در همه روزهای سال

ضرورت بازخوانی خطبه غدیر در همه روزهای سال