مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-08اقتصادي

سود یک میلیارد دلاری گردشگری سلامت حوزه افغانستان در جیب پاکستان


رییس جامعه حرفه ای گردشگری سلامت ایران گفت: در حال حاضر به دلیل عدم صدور روادید برای گردشگران سلامت افغانستانی، بازار یک میلیارد دلاری گردشگری سلامت این کشور به جیب پاکستان می رود.

- حسین نیکونام در گفت وگو با ایسنا در خصوص نقطه نظرات مطرح شده در حوزه گردشگری سلامت در نشست تخصصی وزارت امورخارجه با فعلان و روسای تشکل های گردشگری کشور اظهار کرد: یکی از بحث های بزرگ کنونی ما در گردشگری سلامت به بخش افغانستان مربوط می شود.

تقریبا 10 ماه است که گردشگری سلامت در حوزه افغانستان تعطیل شده و وزارت امورخارجه اجازه صدور هیچ ویزایی به بخش خصوصی را نمی دهد و عمدتا خود وزارتخانه از طریق کارگزرانش در افغانستان ویزا صادر می کنند که این موضوع لطمه زیادی به صنعت گردشگری سلامت ایران وارد کرده است.

وی افزود: حدود 10 سال است که در بازار افغانستان فعالیت دارم، این سیکل معیوب مدام هر سال تکرار می شود.

زمانی که آژانس های مسافرتی به زحمت دفاتری در بازارهای هدف راه اندازی کرده اند و تبلیغات و بازاریابی می کنند و با یک وقفه 6 ماهه یا یک ساله مواجه می شوند، به دلیل دلاری بودن هزینه هایشان ورشکست می شوند.

رییس جامعه حرفه ای گردشگری سلامت ایران تصریح کرد: به دلیل اینکه ایران فرایند صدور ویزاها را سخت کرده است، منفعت بازار یک میلیارد دلاری گردشگری سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود یک میلیارد دلاری گردشگری سلامت حوزه افغانستان در جیب پاکستان

سود یک میلیارد دلاری گردشگری سلامت حوزه افغانستان در جیب پاکستان