مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-18دانش

اطلاعیه شورای تامین زاهدان خطاب به هیات های مذهبی


هیأت های مذهبی و هیأت امنای مساجد در زاهدان بیش از گذشته و خصوصاً در ایام محرم الحرام 1445 تابع مصوبات شورای تأمین باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زاهدان گفت: هیأت های مذهبی و هیأت امنای مساجد در زاهدان بیش از گذشته و خصوصاً در ایام محرم الحرام 1445 تابع مصوبات شورای تأمین باشند.

ابوذر مهدی نخعی در نشست اعضای شورای تامین زاهدان با تعدادی از اعضای هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد، با بیان این که همه دغدغه اعضای شورای تامین زاهدان هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه های محرم الحرام پیش رو است، افزود: شرایط سیستان و بلوچستان با سایر استان های کشور از هر لحاظ متفاوت تر است، ما با دو کشور افغانستان و پاکستان بی ثبات، همسایه هستیم که شرایط این خطه از کشور را با سایر نقاط استثنا کرده و براین اساس این استان دارای شرایط و ملاحظات خاص خود است.

وی اظهار کرد: تهدید در سیستان و بلوچستان به اشکال مختلف پویا و فعال است و چند ده سرویس جاسوسی و امنیتی معاند در پشت مرزها حضور دارند و در تلاش هستند تا این استان را پاشنه آسیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کنند، در این خصوص از هیچ اقدامی روی گردان نیستند که نمونه بارز آن حمله هفته گذشته به کلانتری 16 زاهدان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه شورای تامین زاهدان خطاب به هیات های مذهبی

اطلاعیه شورای تامین زاهدان خطاب به هیات های مذهبی