مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:102023-07-02اقتصادي

پروژه های عمرانی نیمه تمام سنندج جان دوباره ای می گیرند


طی دو سال اخیر پروژه های راکد و نیمه راکد باقی مانده از سال های گذشته شهرستان سنندج در حال فعال شدن بوده و برای تکمیل صددرصدی در حال اجرا هستند.

- ایسنا/کردستان طی دو سال اخیر پروژه های راکد و نیمه راکد باقی مانده از سال های گذشته شهرستان سنندج در حال فعال شدن بوده و برای تکمیل صددرصدی در حال اجرا هستند.

طرح های عمرانی، همواره یکی از مهم ترین برنامه ها در توسعه اقتصاد استان ها به شمار می روند اما به نظر می رسد که کمبود منابع مالی و نبود اعتبار باعث عقب ماندن این پروژه ها از پیشرفت شده است.

هنوز بخش زیادی از مطالبات پروژه های عمرانی کردستان از سال های گذشته باقی مانده است که باید شرایط فعال شدن آن ها فراهم شود.

استاندار کردستان گفت: رویکرد شورا و شهرداری در دوره فعلی برای توسعه مناطق کم برخوردار و حاشیه قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل زارعی کوشا، در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری سنندج به همراه جمعی از مدیران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد شورا و شهرداری در دوره فعلی برای توسعه مناطق کم برخوردار و حاشیه جای تقدیر دارد.

وی یکی از این پروژه های مورد بازدید قرار گرفته را پروژه کمربندی اسلام آباد سنندج ذکر کرد و ادامه داد: این پروژه از 15 سال پیش شروع و چند سال نیز تعطیل بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی نیمه تمام سنندج جان دوباره ای می گیرند

پروژه های عمرانی نیمه تمام سنندج جان دوباره ای می گیرند