مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

زیست عفیفانه خواست عمومی جامعه است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: زیست عفیفانه خواست عمومی جامعه است و باید نقش آفرینی گروه های مرجع در این راستا گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمد سادات ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجاب فریضه ای دینی و قرآنی، نشانه سلامت روحی و روانی جامعه و نماد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: متأسفانه در پی سکوت و غفلت برخی مسئولان و خانواده ها، دشمنان خارجی و نفوذی های داخلی در یک جنگ رسمی تمام عیار، عفت و حجاب زن ایرانی را مورد هجمه قرار داده است.

حجت الاسلام سادات خاطرنشان کرد: با وجود آنکه عموم جامعه ایرانی به دنبال زیست عفیفانه است اما به دلیل برخی سیاست های غلط فرهنگی و آموزشی در کنار مشکلات اقتصادی و ترس برخی از مسئولان از ریزش عقبه های اجتماعی و توهم دوقطبی شدن جامعه و عدم اتخاذ استراتژی صحیح و منطقی در برابر این پدیده شوم فرهنگی، شاهد گسترش ابتذال و برهنگی فرهنگی در جامعه هستیم.

وی افزود: با یک بسیج عمومی و نقش آفرینی بانوان، پاسخ به شبهات در دراز مدت، برخورد قاطع با هنجار شکنان و مفسدان اجتماعی و حمایت از حامیان این فریضه الهی راه برای گسترش و بسط فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هموار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست عفیفانه خواست عمومی جامعه است

زیست عفیفانه خواست عمومی جامعه است