مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-28ورزشي

تابستان، فصلی برای رسیدگی به امور مغفول مانده


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: باید تنوع خوبی در برنامه های تابستان وجود داشته باشد تا هرکسی با علاقه مندی خود در شاخه های مختلف حضور یابد.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: باید تنوع خوبی در برنامه های تابستان وجود داشته باشد تا هرکسی با علاقه مندی خود در شاخه های مختلف حضور یابد.

ابوالفضل رفیعی پیش از ظهر امروز ( 7 تیرماه) در آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی دانش آموزی در استان زنجان اظهار کرد: همزمان با شروع فصل تابستان یکی از دغدغه های والدین و خود دانش آموزان این است که چگونه و به چه شکلی از فرصت تعطیلات فصل تابستان استفاده کنند.

وی افزود: دانش آموزان می توانند یک بخش از تعطیلات تابستان خود را به اقدامات و فعالیت هایی که در طول سال تحصیلی فرصت کمتری برای انجام آن داشته اند، اختصاص دهند.

سفر، تفریح، فعالیت های ورزشی و .

نیز بخشی دیگر از اقدامات است ولی به هرشکل باید به این فصل به عنوان فرصتی برای پرداختن به اموری که مغفول مانده، نگاه شود.

این مسئول با بیان اینکه علاقه گروه های مختلف دانش آموزی متفاوت است به عنوان مثال برخی از گروه های دبیرستانی خصوصا پسران در اردوهای جهادی به محرومان کمک می کنند، تصریح کرد: باید به گونه ای برای برنامه های تابستان برنامه ریزی کرده و هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان، فصلی برای رسیدگی به امور مغفول مانده

تابستان، فصلی برای رسیدگی به امور مغفول مانده