مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:192023-07-12سياسي

خودزنی یک هنرمند با نقاشی کردن خودش!


نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که «آلبرشت دورر»، نقاش دوره رنسانس، پس از درگیری شدید بر سر دستمزد، با قرار دادن پرتره خود در تابلو نقاشی، از حامی خود انتقام گرفت.

- نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که آلبرشت دورر ، نقاش دوره رنسانس، پس از درگیری شدید بر سر دستمزد، با قرار دادن پرتره خود در تابلو نقاشی، از حامی خود انتقام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، نتایج تحقیقات یولینکا روبلک ، استاد رشته تاریخ اروپا نشان می دهد که آلبرت دورر نقاش نامدار رنسانس توسط یک تاجر ثروتمند فرانکفورتی مامور شده بود که تابلو نقاشی را خلق کند، اما این سفارش در نهایت به کشمکشی برای دریافت دستمزد تبدیل شده است.

دورر در نهایت در جریان کشمشکی که برای دریافت دستمزد این تابلو نقاشی به وجود آمد، تصویری از خود را درست در وسط تابلو نقاشی کرد.

در این نقاشی حواریون حین تماشای مریم مقدس در معراج به تصویر کشیده شده اند و هیچ کسی انتظار ندارد که خود دورر را به عنوان یک چهره لاغر و منزوی در این منظره ببیند.

دورر تصویر خود را درست در مرکز نقاشی و زیر تصویر مریم مقدس و مسیح نقاشی کرد تا مطمئن باشد همه مخاطبان بتوانند او را ببینند.

به گفته روبلک ، دورر در سایر نقاشی ها نیز تصاویر نامحسوسی از خود را در کناره ها یا گوشه نقاشی همچون یک امضا کوچک اضافه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی یک هنرمند با نقاشی کردن خودش!

خودزنی یک هنرمند با نقاشی کردن خودش!