مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:312023-07-05حوادث

ورود دستگاه قضا به موضوع تلف شدن یوزهای آسیایی


در پی بروز حادثه جاده ای منجر به تلف شدن یک قلاده یوزپلنگ ایرانی در حوزه قضایی میامی، دستورات قانونی لازم به دادستان عمومی و انقلاب آن شهرستان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان در پی بروز دومین حادثه منجر به تلف شدن یوز آسیایی طی چهار ماه گذشته در حوزه قضایی میامی دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

وی گفت: در پی بروز حادثه جاده ای منجر به تلف شدن یک قلاده یوز ایرانی در حوزه قضایی میامی، دستورات قانونی لازم به دادستان عمومی و انقلاب آن شهرستان صادر شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: در بخشی از این دستور آمده از آنجایی که حفاظت و صیانت از گونه های در معرض خطر انقراض باید به صورت جدی انجام شود و باید با هر موضوعی که امنیت روانی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد، برخورد جدی، پیشگیرانه و بلکه بازدارنده صورت گیرد؛ بر همین اساس در جاده های آن حوزه قضایی طی چهار ماه گذشته این دومین حادثه است که منجر به تلف شدن یوز آسیایی شده و ضرورت دارد موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

عبداللهی ادامه داد: به مدعی العموم حوزه قضایی میامی تأکید شده، چنانچه هر یک از سازمان های مسؤول پس از بروز نخستین حادثه فروردین ماه سال جاری تکالیف خویش را برای افزایش ضریب امنیت و ایمن سازی جاده به خوبی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضا به موضوع تلف شدن یوزهای آسیایی

ورود دستگاه قضا به موضوع تلف شدن یوزهای آسیایی