مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-20ورزشي

ترک فعل مدیران همدان در حوزه آب پیگیری شد/ فعالیت 175 تشکل مردمی


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: مسئله آب یکی از مطالبات جدی مردمی بود، که در این راستا ترک فعل مدیران به طور جدی پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میثم صابریون شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر همدان اظهار کرد: در راستای توانمند کردن تشکل های مردمی و جاری و ساری ساختن گفتمان انقلاب، تشکیل و راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات از برنامه های ما است که در دوره جدید ستاد در حال پرداختن به این موضوع هستیم که مساجد به عنوان قرارگاه اصلی باشند.

وی با بیان اینکه از سال گذشته 175 تشکل مردمی در 18 عرصه تخصصی امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است، اضافه کرد: در امر توانمند کردن این تشکل ها، هر تشکلی با توجه به عرصه تخصصی خود فعالیت ها و اقدامات مؤثری را برنامه ریزی و اجرا می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه فعالیت این ستاد تنها در زمینه حجاب و عفاف نیست، گفت: بیشترین آسیب را در جایی می بینیم که عمده مردم ستاد را محدود به عفاف و حجاب می دانند.

صابریون ادامه داد: مقام معظم رهبری مدظله العالی مهم ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مسئولین است بر این اساس یکی از رویکردهای ستاد استان راه اندازی گشت ارشاد مسئولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل مدیران همدان در حوزه آب پیگیری شد/ فعالیت 175 تشکل مردمی

ترک فعل مدیران همدان در حوزه آب پیگیری شد/ فعالیت 175 تشکل مردمی