مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-18سياسي

تحویل 40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در کرمانشاه


40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو فرزند معلول و بالاتر با حضور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت هفته بهزیستی امروز با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه چهارده هزارمین واحد مسکن دو عضو معلول کشور در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: 40 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو فرزند معلول و بالاتر امروز تحویل داده شد.

وی ادامه داد: کار ساخت این 40 واحد در کرمانشاه طی دو سال گذشته آغاز و امروز تحویل داده شد، این منازل بدلیل اینکه برای جامعه معلولان است مناسب سازی و طراحی خاصی خود را دارد که کار ساخت با مشکلاتی همراه است.

  رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هم افزایی بسیار خوبی در سطح ملی برای ایجاد مسکن برای این خانواده ها ایجاد شده،در کنار سازمان بهزیستی با همکاری دولت، بنیاد مسکن و خیرین این کار بزرگ شکل گرفته است.

وی ادامه داد: مشکل مسکن 14 هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی که دو فرزند معلول و بیشتر دارند، حل شده است؛ با توجه به اعلام بهزیستی چهار هزار مسکن دیگر نیز به این تعداد افزوده می شود که این هم یا شروع در حال احداث است و یا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در کرمانشاه

تحویل 40 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول در کرمانشاه