مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-10سياسي

امروز درگیر جنگ گسترده و پیچیده تبلیغی از سوی دشمنان هستیم


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ گسترده و پیچیده تبلیغی از سوی دشمنان هستیم، گفت: پرچم جهاد تبیین بر دوش طلاب و مبلغان است و در حقیقت پیش قراولان این امر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر دوشنبه در همایش راویان مکتب حسینی که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت و ضرورت امر تبلیغ اظهار داشت: در زمانه شبه آلودی که اذهان مردم درگیر شبهات و تحریفات بودند امیرالمومنین علی علیه السلام گروه هایی را برای امر تبلیغ مؤثر، اعزام کردند تا تلقی های اشتباه را از دیگران بزدایند و در روایتی آمده امام حسن (ع) برای 8 هزار نفر روشنگری و افکار آنان را نسبت انحرافات آگاه کرده است.

حجت الاسلام قمی بیان داشت: امیرالمومنین (ع) خودشان نیز بر امر تبیین و تبلیغ اهتمام داشتند تا غبار تحریف را از اذهان مردم بزدایند و از هر فرصتی برای گفتگو با مردم استفاده می کردند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز درگیر یک جنگ گسترده و پیچیده تبلیغی از سوی دشمنان هستیم، گفت: رهبر معظم انقلاب در این شرایط بر امر جهاد تبیین تأکیدات مستمری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز درگیر جنگ گسترده و پیچیده تبلیغی از سوی دشمنان هستیم

امروز درگیر جنگ گسترده و پیچیده تبلیغی از سوی دشمنان هستیم