مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-20حوادث

کلاهبرداران پنج میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 نفر کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: این افراد با شگرد رسیدساز جعلی به خرید هشت راس گاو به ارزش پنج میلیارد ریال از حشم داران شهرستان ماهنشان اقدام کرده بودند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 نفر کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: این افراد با شگرد رسیدساز جعلی به خرید هشت راس گاو به ارزش پنج میلیارد ریال از حشم داران شهرستان ماهنشان اقدام کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو افزود: در پی شکایت چند نفر از حشم داران شهرستان ماهنشان مبنی بر کلاهبرداری از آنها با شگرد رسیدساز جعلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی کارآگاهان مشخص شد 2 نفر با مراجعه به فروشندگان احشام هشت راس گاو خریداری کرده اند و سپس یک رسید بانکی جعلی در تلفن همراه خود را به فروشندگان ارائه داده و مدعی شده اند که وجه دام واریز شده است و در ادامه مالباختگان پس از گذشت چند ساعت متوجه شده اند که پولی به حساب شان واریز نشده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: برابر اظهارات شکات و بررسی های به عمل آمده معلوم شد متهمان از طریق اپلیکیشن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران پنج میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شدند

کلاهبرداران پنج میلیارد ریالی در زنجان دستگیر شدند