مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 23:152023-06-24سياسي

منتظری: لایحه صیانت از حقوق عامه در مراحل نهایی خود در قوه قضاییه است


دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضاییه است.

- دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضاییه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری با حضور در برنامه صف اول ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: این هفته به تناسب حادثه دلخراشی که در هفتم تیرماه 1360 توسط منافقین کوردل و سرسپردگان استکبار جهانی در دفتر حزب جمهوری اسلامی به وقوع پیوست نام گذاری شده که در این حادثه تعدادی از عزیزانی که در خدمت نظام و مردم بودند به شهادت رسیدند و یا مجروح شدند.

در راس همه آن ها مرحوم آیت الله دکتر شهید بهشتی معمار قوه قضاییه بعد از پیروزی انقلاب بود که یاد و خاطره این عزیزان را گرامی می دارم و به همه شهدا، امام شهدا و خصوصا شهدای هفتم تیر درود می فرستم و آرزوی علو درجات برای همه آن عزیزان را دارم.

وی با اشاره به اینکه مساله حقوق عامه یک بخشی از وظایف و تکالیف دادستانی کل و دادستان های ما در سراسر کشور است، ادامه داد: این فرصت را مغتنم می شمارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظری: لایحه صیانت از حقوق عامه در مراحل نهایی خود در قوه قضاییه است

منتظری: لایحه صیانت از حقوق عامه در مراحل نهایی خود در قوه قضاییه است