مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-28سياسي

ایران عاملان جنایت «سردشت» را نه فراموش و نه خواهد بخشید


ایران عاملان جنایت «سردشت» را نه فراموش خواهد کرد و نه خواهد بخشید این جنایات با نقض آشکار حقوق بین الملل منشور ملل متحد و پروتکل 1925 ژنو است.

- وزیر امور خارجه گفت: ایران عاملان جنایت سردشت را نه فراموش خواهد کرد و نه خواهد بخشید این جنایات با نقض آشکار حقوق بین الملل منشور ملل متحد و پروتکل 1925 ژنو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیر عبداللهیان به مراسم گرامی داشت قربانیان حمله شیمیایی به شهر سردشت پیامی ارسال کرد.

متن پیام وزیر امور خارجه به این نشست که صبح امروز در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شده به شرح زیر است: سخن را با صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سلام بر امامان معصوم (س) و درود به ارواح طیبه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی دفاع مقدس دفاع از حرم امنیت و غیرت آغاز می کنم و در سی و ششمین سالگرد بمباران شیمیایی شهر سردشت ضمن ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای شیمیایی کشور یاد و خاطره ایثارگری های آنان را گرامی می دارم و از خداوند متعال برای همه جانبازان عزیز از جمله جانبازان شیمیایی به ویژه بانوان جانباز شیمیایی سلامتی و بهبودی عاجل طلب می کنم تاریخ دفاع مقدس مملو از صفحات زرین دفاع قهرمانانه و مقاومت پیروزمندانه ملت ایران در برابر تجاوز و همچنین آثار و صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران عاملان جنایت «سردشت» را نه فراموش و نه خواهد بخشید

ایران عاملان جنایت «سردشت» را نه فراموش و نه خواهد بخشید