مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:072023-07-15سياسي

جانشین فرمانده کل سپاه: باید دغدغه مردم در خصوص معیشت و اقتصاد را رفع کرد


سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز 23 تیرماه در محل گلزار شهدای روستای قنات ملک و در جمع خبرنگاران بر لزوم موثر بودن کارها تاکید و تصریح کرد: باید دغدغه مردم در خصوص معیشت و اقتصاد را رفع کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: خدمتگزاران باید در جامعه با انجام کارهای موثر امیدآفرینی کنند.

سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز 23 تیرماه در محل گلزار شهدای روستای قنات ملک و در جمع خبرنگاران بر لزوم موثر بودن کارها تاکید و تصریح کرد: باید دغدغه مردم در خصوص معیشت و اقتصاد را رفع کرد، اقدامات خدمتگزاران ما با کاری که خبیثان در ناامنی ها انجام می دهند، 180 درجه فرق می کند، عظمت انقلاب آنها (دشمنان) را کور کرده و با رسانه و فضای مجازی و عملیات روانی می خواهند مردم را ناامید کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: جهادگران در استان کرمان تا کنون در زمینه آب روستایی، جاده و مسکن روستایی، آبخیزداری و .

خوب کار کرده اند و همه پای کار هستند.

او در خصوص آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی گفت: عملیات اجرایی آن در کشور از سال 1401 شروع شده و اکنون حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طبق هدفگذاری باید تا پایان سال آینده مشکل همه روستاهای دارای مشکل آب حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده کل سپاه: باید دغدغه مردم در خصوص معیشت و اقتصاد را رفع کرد

جانشین فرمانده کل سپاه: باید دغدغه مردم در خصوص معیشت و اقتصاد را رفع کرد