مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 17:102023-07-19حوادث

بازداشت زورگیران مسافرنما


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مسافرنما که اقدام به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافربر کرده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد معظمی گودرزی رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: تیم عملیات کلانتری 134 شهرک غرب حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

در همین حین یکی از سرنشینان خودرو با مشاهده گشت انتظامی کلانتری با چهره ای هراسان از پلیس تقاضای کمک کرد که به همین دلیل مأموران وارد عمل شدند، اما راننده و سرنشینان خودرو بلافاصله با مشاهده گشت پلیس از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح مهار و آغاز تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی حامل متهمان، گفت: سواری پژو 207 هنگام فرار به تعدادی از خودروهای عبوری آسیب وارد کرد اما در نهایت متوقف شده و راننده و سرنشینان آن دستگیر شدند.

همچنین فردی که از مأموران درخواست کمک کرده بود، آزاد شده و شکایت خود را مطرح کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال سه متهم به مقر انتظامی، گفت: در بررسی اولیه از سوی مأموران مشخص شد که فردی که از مأموران کمک خواسته بود، مالک سواری پژو 207 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت زورگیران مسافرنما

بازداشت زورگیران مسافرنما