مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-04سياسي

20 هزار داوطلب در بزرگترین ماراتن علمی در اردبیل رقابت می کنند


مدیر آموزش دانشگاه محقق اردبیلی گفت: طی فردا و پس فردا 20 هزار و 677 داوطلب کنکور در بزرگترین ماراتن علمی کشور در استان اردبیل با هم رقابت می کنند.

- مهدی حسن پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دومین مرحله آزمون سراسری سال جاری 14 و 15 تیرماه برگزار می شود تا زمینه پذیرش دانشجویان فراهم آید.

وی تصریح کرد: مرحله اول کنکور 29 و 30 دی ماه سال گذشته برگزار و 9 اسفندماه نتایج آن منتشر شد که قطعاً مرحله دوم نیز در کشور و استان اردبیل با حضور داوطلبان و در عین آرامش کامل برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه 61 درصد داوطلبان کنکور امسال خانم و 39 درصد آقا است، گفت: در استان اردبیل نیز از بین 20 هزار و 677 داوطلب کنکور بیش از 12 هزار داوطلب خانم و هشت هزار داوطلب نیز آقا است.

حسن پور با بیان اینکه در دانشگاه محقق اردبیلی آزمون سراسری با حضور هفت هزار و 741 داوطلب برگزار خواهد شد، افزود: علاوه بر دانشگاه محقق اردبیلی، در سایر دانشگاه های استان و مراکز فرعی آزمون سراسری برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه تا آخر وقت امروز فرصت دارند تا خود را برای ماراتن علمی فردا و پس فردا آماده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار داوطلب در بزرگترین ماراتن علمی در اردبیل رقابت می کنند

20 هزار داوطلب در بزرگترین ماراتن علمی در اردبیل رقابت می کنند