مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 07:502023-07-16سياسي

بهزیستی «توانمندسازی مددجویان» را در اولویت قرار دهد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان گفت: بهزیستی «توانمندسازی مددجویان» را با جدیت بیشتری دنبال کند و در اولویت قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با علی دهباشی پور مدیرکل و جمعی از کارکنان بهزیستی استان قزوین ضمن تبریک هفته بهزیستی اظهار کرد: اگر ما واقعیت زندگی، دین، نظام دینی و الهی را درک کنیم، در می یابیم که این ما هستیم که محتاج دستگیری از ضعفا، معلولان، سالمندان، بد سرپرستان و بی سر پرستان هستیم.

وی ادامه داد: ما وقتی طبیعی و به دید مادی نگاه می کنیم، می بینیم که آن ها احتیاج به کمک ما دارند اما اگر به دید الهی، انسانی و قیامتی نگاه کنیم، می بینیم که ما به کمک کردن به آن ها احتیاج داریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: بزرگترها برکت هستند، هیچ آدم عاقلی برکت را از خانه اش دور نمی کند، پدربزرگ و مادربزرگ برکت هستند، بنابراین جای آن ها خانه سالمندان نیست، نفس آن ها به کوچک و بزرگ اهالی خانه حس و حال می دهد، زندگی و معنویت می بخشد، توفیق الهی را جاری می کند، اگر آن ها به خانه سالمندان رفتند و احساس غریبی کردند و احساس دل گرفتگی به آن ها دست داد خطراتی متوجه ما خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی «توانمندسازی مددجویان» را در اولویت قرار دهد

بهزیستی «توانمندسازی مددجویان» را در اولویت قرار دهد