مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-22سياسي

مجالس عزای سیدالشهدا کابوس دشمنان است


استاد مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد گفت: عزاداری های مسلمانان زمینه ساز اجتماع و ارتباط آنهاست و برپایی مجالس عزای سیدالشهدا (ع) لزره بر جان ابرقدرت های جهان می اندازد.

- پارس آباد- استاد مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد گفت: عزاداری های مسلمانان زمینه ساز اجتماع و ارتباط آنهاست و برپایی مجالس عزای سیدالشهدا (ع) لزره بر جان ابرقدرت های جهان می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نسرین صادقی پیش از ظهر شنبه در آیین عزاداری دهه اول محرم با اشاره به اهمیت عزاداری بر امام حسین (ع) و ریشه آن در مکتب و اعتقادات مسلمانان اظهار کرد: شهادت جانسوز سیدالشهدا (ع) باعث شد تا عزاداری به صورت فرهنگ و مکتبی در جامعه اسلامی به خصوص تشیع بروز و ظهور کرده و در قلب تاریخ و جان و دل ملت ها رسوخ کند و تحولات شگرفی را در بشریت به وجود آورد.

وی خاطرنشان کرد: به موازی پیشرفت این مکتب و فرهنگ در طول تاریخ شبهه هایی پیرامون عزاداری بر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از طرف دشمنان یا مذاهب مختلف مطرح شده که حل این شبهه ها در هر عصری می تواند به نوعی به رشد و بالندگی این مکتب قوت بخشد.

استاد مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) پارس آباد با اشاره به اینکه از طرح شبهه، نقد و انتقاد نباید ترسید، تصریح کرد: پاسخگویی به شبهه، بنیان های معرفتی انسان را به مسائل اسلامی و مؤلّفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجالس عزای سیدالشهدا کابوس دشمنان است

مجالس عزای سیدالشهدا کابوس دشمنان است