مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-11اقتصادي

پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مردم


اکنون 11 صبح مصرف برق 68 هزار مگاوات است وارد اوج بار می شویم که بازه زمانی 5 ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت 11 تا 17 که اوج بار است ما را همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مازیار جمشیدی، مدیر کنترل بهره برداری و کنترل مرکز راهبری شبکه برق در ارتباط تلویزیونی گفت: روز گذشته بیشترین مقدار ثبت شده را 72 هزار 478 هزار مگاوات در ساعت 14 و 48 دقیقه تجربه کردیم.

مدیر کنترل بهره برداری و کنترل مرکز راهبری شبکه برق اضافه کرد: با توجه به اینکه پیش بینی ها نشانمی دهد امروز افزایش دما داشته باشیم پیش بینی می شود 72 هزار 500 مگاوات اوج مصرف باشد وی توضیح داد: در حال حاضر ساعت 11 صبح مصرف برق 68 هزار مگاوات است که اکنون وارد اوج بار می شویم که بازه زمانی 5 ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت 11 تا 17 که اوج بار است ما را همراهی کنند تا 4 هزار مگاواتی که از 68 هزار مگاوات تا 72 هزار مگاوات را بتوانیم تأمین کنیم و شبکه برق به صورت پایدار در خدمت مردم باشد.

وی در خاتمه اضافه کرد: همچنین در روزهای آینده پیش بینی می شود با توجه به فراگیری دما در تمامی کشور نیاز به همکاری مردم برای صنعت برق برای گذراندن پیک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مردم

پایداری شبکه برق نیازمند همراهی مردم