مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-10فرهنگي

425 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی رسید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 425 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس خراسان شمالی رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 425 اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس خراسان شمالی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، تقی صادقی اظهار کرد: 425 اثر از سوی هنرمندان سراسر کشور در 3 بخش کشوری، استانی و نوقلم به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

وی ادامه داد: از تعداد آثار رسیده 250 مورد با موضوع ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی، اسلامی و شعار سال و 175 اثر با موضوع آزاد است.

صادقی با بیان اینکه آثار رسیده در دو مرحله مورد ارزیابی قرار می گیرند، افزود: در مجموع 209 نویسنده به دبیرخانه جشنواره اثر ارسال کرده اند که حدود 323 اثر متعلق به نویسندگانی از 21 استان کشور، 85 داستان کوتاه سهم داستان نویسان خراسان شمالی و 17 اثر هم در بخش نوقلم دریافت شده است.

وی، برپایی کارگاه های آموزشی داستان نویسی در شهرستان های استان در نخستین روزهای پس از انتشار فراخوان و همچنین کارگاه آموزشی با حضور داوران مرحله نهایی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری اسفراین در روز برگزاری مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

425 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی رسید

425 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس در خراسان شمالی رسید