مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-20سياسي

محرم در لرستان هیئت کجا برویم؟


نشانی و ساعت برگزاری برخی از مراسمات عزاداری ماه محرم در هیئت های شاخص لرستان در راستای دسترسی بهتر و سریع تر شهروندان اعلام شد.

- - گروه استان ها: هیئت های مذهبی و عزاداران حسینی در لرستان با سیاه پوش کردن خیابان ها و معابر شهر به استقبال عزای حسینی رفته اند تا همچون سال های گذشته، شور حسینی در سراسر استان اوج بگیرد.

جایگاه های عزاداری در خیابان های لرستان برپا شده اند و بازاریان و مردم ولایت مدار این استان با سیاه پوش کردن مغازه ها و درب منازل خود، عزای سیدالشهدا (ع) را اقامه کرده اند.

هر یک از هیئت های عزاداری لرستان برای دهه اول محرم برنامه های عزاداری ویژه ای تدارک دیده اند که برای دسترسی بهتر و سریع تر شهروندان لیست برنامه های تعدادی از هیئت های شاخص مرکز لرستان در زیر گردآوری شده است: حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان سخنران و مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) زمان: از 31 تیرماه تا 4 مرداد ماه، به مدت پنج روز، از ساعت 6 عصر مکان: حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان مسجد امام رضا (ع) شهرستان رومشکان: سخنران: حجت الاسلام علی حیدر سوری، حجت الاسلام احسان سوری مداحان: آرمین سوری و دیگر مداحان زمان: از 28 تیرماه به مدت 10 شب از ساعت 21 و 30 دقیقه مکان: مسجد امام رضا (ع) موکب شباب الحسین (ع) بروجرد زمان: از 27 تیرماه به مدت 10 شب،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم در لرستان هیئت کجا برویم؟

محرم در لرستان هیئت کجا برویم؟