مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-13اقتصادي

الزام ادارات کردستان برای به مدار آوردن مولدهای خودتامین


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروە استانی، لازم است ادارات میزان برق مصرفی خود را در ساعاتی از روز، - هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ادارات باید در روزهای کاری هفتە حداقل از ساعت 10 الی 13 مولدهای خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار نموده و ارتباط خود را با شبکە عمومی توزیع برق، قطع نمایند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 129 ادارە کل، نهادها، سازمان ها، ارگان های نظامی و انتظامی سطح استان کردستان دارای مولدهای خود تامین یا دیزل ژنراتور هستند کە از این تعداد تنها 36 دستگاه دیزل ژنراتور مربوط به 21 اداره کل، نهاد و سازمان وارد مدار شده و مابقی ادارات استان همکاری لازم و مناسب را در این زمینە نداشتە و از بە مدار آوردن مولدهای خودتامین خودداری نموده اند.

لهونیان تصریح کرد: از حدود 6٫4 مگاوات سهمیە مدیریت بار استان کردستان از طریق دیزل ژنراتور ادارات و نیروهای مسلح، تنها 1٫9 آن محقق و 4٫5 مگاوات آن محقق نشدە است.

وی بیان کرد: با توجە بە رکورد مصرف برق استان کردستان طی روزهای اخیر لازم است بە منظور جلوگیری از ایجاد خاموشی در بخش های خانگی، مراکز حساس و حیاتی سطح استان، ادارات با قید اهمیت، نسبت بە راەاندازی و بە مدار آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام ادارات کردستان برای به مدار آوردن مولدهای خودتامین

الزام ادارات کردستان برای به مدار آوردن مولدهای خودتامین