مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:482023-07-12اجتماعي

فضای استاندارد ورزشی در مدارس اصفهان ایجاد می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت دآموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فضای استاندارد ورزشی در مدارس استان اصفهان ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آذر کیوان امیرپور ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت مسابقات فوتسال فرهنگیان با اشاره به شعار معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین و مدرسه با نشاط، اظهار داشت: اقدامات یک سال گذشته در مجموعه تربیت بدنی آموزش و پرورش، در راستای رونق بخشیدن به کلاس درس تربیت بدنی صورت گرفته است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته معاونت تربیت بدنی افزود: در طرح بزرگ شهید سلیمانی طی هشت ماه گذشته در کشور با ساخت 2200 فضای ورزشی در مدارس کلید خورد و این طرح به ساخت فضاهای ورزشی درون مدرسه ای معطوف شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تصریح کرد: در این طرح پویا و فعال با اولویت قرار دادن مدارس دخترانه در استان اصفهان، ایجاد 94 فضا در مدارس، شامل زمین چمن مصنوعی، زمین ساحلی، سالن های ورزشی و… در دست اقدام است تا همکاران در فضای مناسب و استاندارد کلاس تربیت بدنی را برگزار کنند؛ البته تلاش ما بر این است تا تمام مدارس استان از این فضاهای استاندارد ورزشی برخوردار شوند.

ایجاد فضای استاندارد ورزشی در مدارس اصفهان آغاز شد وی ادامه داد: ایجاد فضای استاندارد ورزشی در مدارس استان شروع شده است و از 114 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای استاندارد ورزشی در مدارس اصفهان ایجاد می شود

فضای استاندارد ورزشی در مدارس اصفهان ایجاد می شود