مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-03اقتصادي

دشتستان نیازمند بودجه آبیاری نوین کشاورزی است


در حوزه کشاورزی یک عقب افتادگی را مشاهده می کنیم که برای جبران آن باید اقدامات اساسی انجام شود که ردیف بودجه ای برای آبیاری نوین یکی از این اقدامات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد بنافی فرماندار دشتستان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آینده نزدیک به دلیل ضعف و سنتی عمل کردن در حوزه آبیاری دچار چالش می شویم و اگر برای کشاورزان در حوزه تحول در آبیاری و الگوی کشت تبیین نشوند، دچار بحران خواهیم شد.

وی ادامه داد: ما در دشتستان 4.

2 میلیون اصله نخل با سطح زیر کشت 26 هزار هکتار داریم که 15 هزار هکتار آن وضعیت متوسط در بخش آفات و حشره چوب خوار دارند و پنج هزار هکتار آن بحرانی است.

فرماندار دشتستان اختلاف و خودرای بودن را مانع پیشرفت کشور دانست و افزود: اگر می بینید برخی از کشورها بر روی قلل رفیع اقتصاد در حال حرکت هستند، این تأسی از برنامه ریزی و تکلیف پذیری در همه بخش ها است.

وی بیان داشت: امروز در حوزه کشاورزی یک عقب افتادگی را مشاهده می کنیم که برای جبران آن باید اقدامات اساسی انجام شود؛ در همین زمینه مسؤولان استان در تلاش هستند که در مصوبات سفر ریاست جمهوری ردیف بودجه ای برای آبیاری نوین قرار بگیرد، که این مهم برای سعدآباد، آب پخش و شبانکاره برای حوزه زراعی ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشتستان نیازمند بودجه آبیاری نوین کشاورزی است

دشتستان نیازمند بودجه آبیاری نوین کشاورزی است