مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-26سياسي

یک پنجم زندانیان جرائم غیرعمد را بدهکاران مهریه تشکیل می دهند


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان گفت: در حال حاضر نزدیک به یک هزار و سی زندانی جرایم غیرعمد در سطح 11 ندامتگاه استان اصفهان تحمل حبس می کنند که تقریبا یک پنجم از این افراد را زندانیان بدهکار مهریه شامل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در هفته قوه قضاییه با هدف کاهش حداکثری زندانیان بدهکار مالی و در رأس آن ها محکومان به پرداخت مهریه، اسدالله گرجی زاده مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان و محمد شفیع زاده بروجنی رییس مجتمع قضایی شهید قدوسی اصفهان (مجتمع قضایی خانواده) از بازداشتگاه جرائم غیرعمد و محکوم مالی اصفهان بازدید و در حضور عبدالحسین مرادی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به حل و فصل مشکلات موجود در پرونده برخی زندانیان بدهکار صداق پرداختند.

 اسدالله گرجی زاده مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه در این دیدار چهره به چهره زمینه آزادی 12 زندانی مهریه فراهم شد، اظهار داشت: مطالعه پرونده های ناشی از تعهدات مهریه نشان می دهد سکه های بهار آزادی، همیشه نوید شادی نبوده و قابلیت به بند کشیدن مردان بسیاری را در پشت میله های زندان دارند.

وی با اشاره به جمعیت 156 نفره زندانیان بدهکار مهریه در اصفهان افزود: با وجود صبغه معنوی و سابقه فرهنگی شناخته شده مردمان نصف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم زندانیان جرائم غیرعمد را بدهکاران مهریه تشکیل می دهند

یک پنجم زندانیان جرائم غیرعمد را بدهکاران مهریه تشکیل می دهند