مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-18اقتصادي

رییس بنیاد مستضعفان: همه خانوار های دارای 2 معلول را صاحب خانه می کنیم


فتاح با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای جدید برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوار های دارای دو معلول گفت: از سازمان بهزیستی درخواست داریم تا اگر خانوار جدیدی هم باقی مانده به ما اعلام کند تا در نهایت بتوانیم به سرعت ظرف مدت کوتاهی این افراد را صاحب خانه کنیم.

- فتاح با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای جدید برای ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوار های دارای دو معلول گفت: از سازمان بهزیستی درخواست داریم تا اگر خانوار جدیدی هم باقی مانده به ما اعلام کند تا در نهایت بتوانیم به سرعت ظرف مدت کوتاهی این افراد را صاحب خانه کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به آغاز ساخت چهار هزار واحد مسکونی دیگر برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: برنامه داریم تمام خانوارهای دارای دو معلول کشور را صاحبخانه کنیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ پرویز فتاح، امروز (27 تیر) در آیین افتتاح 14 هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای دو معلول در کرمانشاه، با اشاره به تفاهم نامه بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی برای ساخت 14 هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول گفت: خوشبختانه امروز با افتتاح 40 واحد مسکونی در شهر کرمانشاه، پرونده ساخت این 14 هزار واحد بسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد مستضعفان: همه خانوار های دارای 2 معلول را صاحب خانه می کنیم

رییس بنیاد مستضعفان: همه خانوار های دارای 2 معلول را صاحب خانه می کنیم