مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-20اقتصادي

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود


استاندار آذربایجان شرقی نارضایتی سرمایه گذاران به خاطر مسائل جزیی در سیستم اداری را غیرقابل قبول عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عابدین خرّم در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با تاکید بر اینکه نباید شاهد نارضایتی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشیم، افزود: گاهی مسائل جزیی باعث ایجاد مشکل و مانع بر سر راه سرمایه گذاران می شود و سرمایه گذاری که میلیاردها هزینه کرده به خاطر کوتاهی یک کارمند که اراده و حوصله حل مشکل را ندارد، گرفتار چرخه معیوب بروکراسی اداری می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور با صراحت تاکید کرده است که هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود و بانک ها برای وصول مطالبات خود باید راهکارهای دیگری پیدا کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدف کارگروه تسهیل، حل مشکلات و رفع موانع سرمایه گذاران است، افزود: اگر بنا باشد تصمیمات این کارگروه دوباره در مسیر بروکراسی اداری پیگیری شود فایده ای نخواهد داشت.

وی خطاب به دبیرخانه کارگروه و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: سعی کنید پرونده های مهم و تأثیرگذار را در جلسات کارگروه مطرح کنید تا تصمیمات عملی و اجرایی قابل اطمینان درخصوص آنها اتخاذ شده و شاهد تحول در حوزه تولید و سرمایه گذاری استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود

هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر مسائل بانکی تعطیل شود