مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-14اقتصادي

غرب مازندران هاب صادرات مرکبات و کیوی می شود


استاندار مازندران با اشاره به مزیت های غرب استان گفت: این منطقه به عنوان هاب صادرات مرکبات، کیوی و گل وگیاه تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور پیش ازظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران، فعال کردن باغات غرب استان را به عنوان مرکز اصلی تولید محصولات باغی ضروری برشمرد و گفت: این باغات با نگاه صادرات محور باید فعال شود.

وی از کیوی به عنوان محصول استراتژیک یاد کرد و گفت: میدان وسیعی شامل روسیه، چین و هند وجود دارد و باید برای ورود به این بازارها برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

وی با بیان این که سال گذشته اقدامات مهمی را برای صادرات کیوی انجام دادیم، گفت: توانستیم مشکل موجود در بازار هند را حل کنیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه ویژه ای را برای غرب مازندران اجرا کنیم تا این منطقه به هاب صادرات مرکبات و کیوی و گل و گیاه تبدیل شود.

حسینی پور به مزیت های غرب مازندران اشاره کرد و درباره پایانه صادرات گل و گیاه در غرب استان گفت: جلساتی را با سرمایه گذار داشتیم و یک سری مسائلی در درون مجموعه وجود دارد که باید حل و فصل شود.

استاندار مازندران گفت: ما آمادگی برای انجام کار فاخر را داریم زیرا وجود پایانه صادراتی برای غرب مازندران دارای اهمیت است و باید مسائل حقوقی فراروی آن حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب مازندران هاب صادرات مرکبات و کیوی می شود

غرب مازندران هاب صادرات مرکبات و کیوی می شود