مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-13اقتصادي

وضعیت مازندران در زهکشی مزارع مناسب نیست


استاندار مازندران وضعیت استان را در زهکشی اراضی مناسب ندانست و گفت: عقب ماندگی در این بخش وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور عصر پنجشنبه در جلسه با وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی، تولید غذا را یکی از مهمترین مولفه ها در امنیت هر کشوری بیان کرد و گفت: تولید غذا در اقتدار ملی کشورها نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به اجرای جراحی اقتصادی توسط کشور گفت: مازندران در اجرای این طرح به دولت کمک زیادی کرده و این استان در تولید مرغ و غذا نقشه بسزایی داشته است.

استاندار مازندران با بیان که در سال گذشته بعد از 10 سال رشد اقتصادی استان مثبت شد و به بیش از 4 درصد رسید، گفت: سهم بخش کشاورزی در اشتغال 14 درصد است و باید این سهم ارتقا یابد.

حسینی پور نرخ مشارکت اقتصادی استان را 44.

8 درصد و بالاتر از میانگین کشوری ذکر کرد و گفت: اگر کشاورزی مبتنی بر تولید دانش بنیان باشد تولیدات و کیفیت محصولات ارتقا می یابد.

استاندار مازندران زهکشی و نوسازی اراضی را دیگر برنامه ها ذکر کرد و گفت: متأسفانه در زهکشی اراضی نسبت به کشور عقب هستیم و حمایت نشدیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای توسعه کشت گلخانه ای با محدودیت زمین روبرو هستیم گفت: سرمایه گذارانی برای این بخش وجود دارد اما با مشکل تأمین زمین روبرو هستیم و اگر توجه وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مازندران در زهکشی مزارع مناسب نیست

وضعیت مازندران در زهکشی مزارع مناسب نیست